onsdag den 11. februar 2009

Vin smager godt

I dag var jeg i Netto for at finde lidt god vin. Desværre havde de ikke de bedste vintilbud, så jeg måtte nøjes med en iskold Sprite og en pose chips. Uhm... det gav mig en virkelig lækker fornemmelse.

Men hvad gør man så, hvis man skal finde en god vin? Tjah, prøv eventuelt den lokale tank, eller måske en helt anden butik, for eksempel ALDI. De plejer faktisk at have nogle gode ting, og så er det jo ganske billigt.

Jeg skulle hente min mini pc keyboard i dag, men hvad sker der så? Jep, jeg løber tør for benzin, og faktum er, at jeg ikke engang har råd til den. Øv, hvor er oliekrisen bare irriterende nogle gange. Hvad kan man gøre? Derefter tog jeg hjem for at hente lidt penge.

Der var vist ikke meget mere, jeg kunne gøre i det tilfælde. Jeg havde jo ikke mit hævekort med. Hygge hejsa.