tirsdag den 10. februar 2009

Super Mario RPG - kan du finde det?

Jeg synes virkelig det er svært at finde de gode Nintendo spil online. Jeg kunne godt tænke mig at finde det her Super Mario RPG til N64, men det synes bare at være umuligt at lokalisere en ordentlig hjemmeside, som har det. Jeg er ikke så meget for eBay, men måske bliver det den sidste løsning. Jeg ved ærlig talt ikke, hvad jeg skal stille op.

Super Mario RPG er et rigtig lækkert rollespil til den gode gamle Nintendo 64. Jeg har været så glad for denne konsol. Den er min absolutte favorit fra den tid. Zelda, Mario, you name it. Der er så mange udsøgte titler, og jeg kan nok aldrig rigtig blive træt af dem! De holder bare 100 hundrede procent % hele vejen, du.

I går fik jeg lyst til at købe mig en billig hund. Hunde er så søde - især når de er bitte små. De er bare cute, he he. Jeg overvejer det stadig. Og hvis jeg skal have mig en lille hund, så skal vi spille Nintendo spil sammen, men det kræver nok lige at jeg lærer noget amichien bonding for hunde, inden jeg begynder at begive mig ud i den slags sjove ting.

Ja da - det var vistnok nok. Jeg er dæleme træt, og burde gå i seng. Kan I have det så fint og finurligt alle sammen.