torsdag den 12. februar 2009

Celebrities - Hvorfor er de så frække?

Celebrities har altså en eller anden tiltrækningskraft, som ikke findes hos andre normale levende mennesker. Det er ret utroligt. Det er federe at se en kendt smide tøjet (hvis vedkommende altså ser okay ud) end det er, at se en fræk film (du ved, hvad jeg mener). Sådan har jeg det i hvert fald, og jeg tror bestemt ikke, at jeg r den eneste, der går med denne følelse. Der er muligvis mange, som slet ikke har tænkt over dette, men det er min store overbevisning, at sådan hænger det sammen.

Folk søger rundt på nettet efter den kendte og berømte. De vil gerne se billeder af dem. Nogle vil måske se Miley Cyrus nøgen, mens andre vil se Britney Spears og alle mulige andre folk, som er pressens kæledægger. Ja, sådan hænger det nu sammen.