fredag den 22. oktober 2010

Zumba Fitness reddede hendes liv

Nøj, det er lang tid siden jeg sidst skrev herinde. Der er jo sket meget siden sidst. Rigtig meget. Lad os tage et kig på sagerne.
Hende Gertrud fra 5. sal er på den anden side er jo begyndt til sådan noget Zumba Fitness ovre i centeret, og det er voldgrineren, lyder det til Det er rigtig godt for formen. Motion er jo sundt, siger de vise mænd. Det kunne ikke være bedre.

Og så har man erhvervet sig en Wii. Jeg fik nemlig set på nogle billige wii-priser på en god blog med info og så kan jeg igen spille Nintendo, lige som de gamle dage, hvor jeg kunne spille til langt ud på natten uden at blive træt. Dengang med Gumshoe, Kung Fu Master og alle de der retrospil.

Men hvorfor var det egentlig lige, at Zumba reddede hendes liv? Det glemte jeg da at svare på. Altså, hun  var ved at blive noget tyk, og hvis det blev ved, så måtte lægen konstatere en eller anden sygdom. Det er jeg da sikker på (næsten). Så jeg er glad på hendes vegne.

Sikke noget.

Okay. Det her blev da noget underligt usammenhængende noget. Jeg skal lige vænne mig til at blogge igen.

God weekend til alle læserne.