søndag den 15. februar 2009

ESPN Fantasy Football

Jeg har ingen anelse om, hvad ESPN fantasy football er for noget, men nu skriver jeg bare om det, fordi jeg keder mig. Hvordan kan man så skrive om noget, man slet ikke aner noget som helst om, spørger du sikkert. I have no idea! Det er en hobby, jeg har fået for noget tid siden. Og den er underlig. Men espn fantasy football er nu sikkert meget sjovt.

ESPN Fantasy Football rykker MAX alle steder
Det gør det sikkert, bare ikke her. Måske er det noget football, hvor det hele er opbygget på en fantasy? Hvem ved - ikke mig. Jeg vil dog vædde en 20'er på, at det ikke har noget med tennis at gøre. Hoho, jeg er så sjov. Det synes min familie måske ikke lige altid, men så kan jeg jo vise dem dette indlæg om espn fantasy football, og så får de sikkert bedre tanker - not. Jaja, sådan er det nu med det, ikke også?

ESPN - hvad er nu det for noget?
Er det ikke en sportskanal? Det er min overbevisning, ja. Måske er det en football kanal. Ej, selvfølgelig er det ikke det, men det er nok bare en sportskanal, som netop viser det dersens espn fantasy football som jeg stadig ikke har en hulens masse ide om hvad er. Og det var da det.