tirsdag den 17. februar 2009

Ny blog der handler om mad og catering

Den nye blog eller hjemmeside mad ud af huset handler om spisesteder og catering firmaer. Diverse steder anmeldes, og der skrives om personlige oplevelser - heriblandt om mad kvaliteten og list om, hvordan den generelle service egentlig er. Noget, som du måske skulle få lyst til at afprøve, er at få bragt økologisk mad ud af huset lige til døren, når du afholder din næste fest eller lignende. Jeg tror, at mange vil sætte pris på det, fordi det viser, at du ikke propper hvad som helst i folks maver, så at sige.

Jeg prøvede engang - i ca. 2 uger - at leve 100 % økologisk. Faktisk levede jeg som veganer, dvs. jeg heller ikke spiste æg, drak mælk osv. Det var rigtig svært, og det holde jo som sagt heller ikke længere end de 2 uger :( Når man ser på, hvor meget dyr lider og bliver kunstigt fodret med alt muligt bras, så kan man godt få lyst til at afprøve den økologiske levevej igen. Jeg overvejer det i hvert fald.